Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Κακοσκηνοθετημένο θέατρο σκιών στην Επιτροπή



Στο όριο του εξευτελισμού για το πολιτικό σύστημα της Ελλάδας έφτασαν Ευάγγελος Βενιζέλος κι Άδωνις Γεωργιάδης σε ένα στημένο παιχνίδι ερωταπαντήσεων στην Προανακριτική Επιτροπή για τη Λίστα Λαγκάρντ. Αντί να βοηθήσουν το λαό και να συμβάλουν με τις θεσμικές ιδιότητές τους ώστε να καταλάβει τι ακριβώς έχει συμβεί με τη Λίστα και ποιος φέρει ευθύνες και οι δύο εξευτέλισαν το ρόλο του βουλευτή επιδιδόμενοι σε ένα πρωτοφανές στημένο παιχνίδι το οποίο θα ζήλευε κι ο Γκέμπελς.


Η προσυμφωνημένη παράσταση Βενιζέλου-Γεωργιάδη επέτρεψε στον Βενιζέλο από πρώην υπουργός Οικονομικών που θα έπρεπε να βοηθήσει με την κατάθεσή του στη διαλεύκανση της υπόθεσης για την οποία είχε κληθεί να γίνει κατήγορος εκείνων που ήθελαν και θέλουν να αποκαλύψουν κάθε αδιαφανή πτυχή της. Έτσι λοιπόν, εκτός από τη δολοφονία Κένεντι την οποία δεν απέδωσαν στον Κώστα Βαξεβάνη άφησαν να πλανάται με προσυμφωνημένες κι επιτηδευμένες ερωταπαντήσεις ότι η αποκάλυψη του σκανδάλου Βατοπεδίου δεν ήταν δημοσιογραφική επιτυχία που προέκυψε από την τηλεοπτική εκπομπή «Το Κουτί της Πανδώρας», αλλά μια στημένη υπόθεση προκειμένου να χτυπηθεί πολιτικώς ο Καραμανλής και η κυβέρνησή του. Θέλησαν να μας πείσουν Βενιζέλος και Γεωργιάδης ότι το σκάνδαλο δεν ήταν ποτέ σκάνδαλο παρά τη δικαστική τροπή που έλαβε με τις κακουργηματικές διώξεις σε βάρος εμπλεκόμενων προσώπων, αλλά και τις ευθύνες πολιτικών. Με τη γνωστή μέθοδο κατά την οποία εμφανίζω μια αλήθεια (αναφέρω δηλαδή την ταβέρνα στην οποία συχνάζει ο Κώστας Βαξεβάνης) για να προσπαθήσω να στηρίξω εξόφθαλμα ψέματα.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, γνωστός για τις πολιτικές κωλοτούμπες του, κι ο συνταγματολόγος Ευάγγελος Βενιζέλος, επίσης γνωστός για την αντισυνταγματικότητα διαφόρων νομοθετημάτων τα οποία κατά καιρούς ευφυέστατα δημιούργησε, παρά τις θεωρητικές πολιτικές τους διαφορές συμπλέουν στο μελάνι που ρίχνουν στον Κώστα Βαξεβάνη στη λογική του «ο εχθρός του εχθρού μου φίλος μου». Στο τέλος, και παρά την κατάθεση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, μας έμεινε η απορία που είχαμε εξαρχής: τί έκανε ο κ. Βενιζέλος με τη Λίστα Λαγκάρντ;

Θαυμάστε το παιχνίδι ερωταπαντήσεων που θυμίζει κακοστημένο θέατρο σκιών. Η απόδοση των ρόλων ευνόητη.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Ωραία.
Έχω ένα άλλο και τελευταίο κεφάλαιο στο οποίο για μένα υπάρχει μια σκιά.
Κύριε Πρόεδρε, υπάρχει μια εμμονή του κ. Βαξεβάνη εναντίον του προσώπου σας.
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Τι λέτε;
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Έτσι το εκλαμβάνω εγώ.
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Όχι μόνο εναντίον του προσώπου μου.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Και εναντίον του δικού μου, αλλά αυτό δεν έχει σημασία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Δεν είναι ο μόνος.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Εντάξει. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι ο κ. Βαξεβάνης έχει εμπλακεί στη δημοσίευση της Λίστας. Γι’ αυτό και τον συνδέω. Δεν το λέω για λόγους κουτσομπολιού.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Φαίνεται ότι έχει ιδιαίτερες προτιμήσεις.
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Ναι.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Ένα λεπτό, σας παρακαλώ. Έχω …
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Έχει αναγνωρισμένα πρόσωπα, όπως για παράδειγμα εναντίον του κ. Σάλλα.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Θέλω να πάω στην υπόθεση. Δεν με ενδιαφέρει το γενικό.
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Έχει μια εμμονή με τον κ. Σάλλα. Επίσης, έχει πολύ συγκεκριμένες διαφημιστικές καταχωρήσεις στο περιοδικό του που ανήκουν σε συγκεκριμένο επιχειρηματικό μπλοκ.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Ποιο;
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Θα το βρει η υπηρεσία.
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ: Ποια υπηρεσία;
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Που λέμε στο στρατό «θα το βρει η υπηρεσία»;
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Εσείς έχετε κάποια εξήγηση γιατί υπάρχει αυτή η εμμονή και η προσπάθεια να σας εμπλέξει οπωσδήποτε με τη Λίστα;
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Διότι προφανώς υπάρχει εντολή από κάπου. Υπάρχει πράγματι εμμονή. Υπάρχει κάποιος που πιστεύω ότι χρησιμοποιεί και τον κ. Βαξεβάνη.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Ξέρετε τι μου κάνει εντύπωση; Δεν το λέω για να ξύσω πληγές του ΠΑΣΟΚ παλαιές…
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Ενδεχομένως επιχειρηματικά συμφέροντα ενοχληθέντα από τις αποφάσεις μου.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Ξέρετε, θα επιμείνω λίγο.
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): …τα οποία θα τα συζητήσουμε στο μέλλοντα χρόνο, γιατί έχουμε μπει σε μια συζήτηση και με τα κόμματα για το τι κάνει το κάθε κόμμα εξ ονόματος ή εμμέσως υπέρ κάποιου.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση και επιμένω εδώ για τον εξής λόγο, επειδή και εγώ έχω πέσει θύμα αυτής της εμμονής του κ. Βαξεβάνη, τον θεωρώ πολύ κακής τελικά ποιότητας δημοσιογράφο –αν μπορούμε να τον πούμε δημοσιογράφο καν- αλλά στην έρευνα, την οποία έχω κάνει έχω διαπιστώσει ότι ο κ. Βαξεβάνης, κύριε Πρόεδρε, είχε εξαιρετικά στενές σχέσεις με το ΠΑΣΟΚ, εξαιρετικά στενές σχέσεις με τον Γιώργο Παπανδρέου και εξαιρετικά στενές σχέσεις με τον κ. Γιάννη Ραγκούση. Συγκεκριμένα, έτρωγαν με τον κ. Ραγκούση κάθε εβδομάδα…
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Τον οποίο κ. Ραγκούση επικαλέστηκε εχθές σε συνέντευξή του ο κ. Τσίπρας λέγοντας «εμείς δεν κατηγορούμε τον κ. Βενιζέλο. Τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, όπως ο κ. Ραγκούσης τον κατηγορούν».
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Σας διαβεβαιώ, επειδή έχω λάβει και τις σχετικές αποδείξεις γι’ αυτό –γιατί είπατε ότι και εγώ κάνω…
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Δεν επικαλέστηκε την κατάθεση.
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ: Είναι αβάσιμο;
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: …το δικό μου ρεπορτάζ-…
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ: Είναι αβάσιμο;
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ: Κυκλοφορούν στον Τύπο. Εσείς έχετε τη δικογραφία και επικαλεστήκατε τον Τύπο.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Θέλω να διευκρινίσω κάτι, επειδή και εγώ έχω κάνει το δικό μου ρεπορτάζ. Ο κ. Βαξεβάνης επί σειρά εβδομάδων, κύριε Πρόεδρε, έτρωγε με τον κ. Παπανδρέου και τον κ. Ραγκούση σε μια συγκεκριμένη ταβέρνα στο Γαλάτσι. «Ψάριστον» λέγεται η ταβέρνα.
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Στο Γαλάτσι;
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Νομίζω, Γαλάτσι, Καλογρέζα, εκεί. «Ψάριστον» λέγεται η ταβέρνα και ήταν οι μόνιμοι πελάτες. Κάθε εβδομάδα ήταν κολλητοί και μάλιστα την ίδια περίοδο, όλη την τελευταία περίοδο Καραμανλή και την πρώτη περίοδο Παπανδρέου, την περίοδο που έκανε την αποκάλυψη για το δήθεν σκάνδαλο Βατοπεδίου.
Η ερώτησή μου είναι η εξής: Γνωρίζετε καθόλου αν η κυβέρνησή σας –εννοώ του ΠΑΣΟΚ- ή ο κ. Παπανδρέου είχαν εμπλοκή στο να πάρει ο κ. Βαξεβάνης την εκπομπή που πήρε στην ΕΡΤ και μάλιστα με ένα τόσο ηγεμονικό συμβόλαιο; Ξέρετε, ο κ. Βαξεβάνης επί της δικής σας κυβερνήσεως –πρέπει να το ξέρετε αυτό- έβγαλε πάρα πολλά λεφτά από την ΕΡΤ.
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Δεν το ξέρω, όχι.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Υπάρχει πιθανότητα να υπήρχε κάποιου τέτοιου είδους…
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Έχω δεχτεί μια επίθεση από την ΕΡΤ, σε εκπομπή της ΕΡΤ παρισταμένου του κ. Βαξεβάνη, αλλά δεν ξέρω τι έχει γίνει. Ξέρω και έχω διαβάσει ότι υπάρχει αυτή η σύμβαση.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Όχι, η σύμβαση είναι… Θέλω να καταλάβω πώς λειτούργησε.
ΜΑΡΤΥΣ (Ευάγγελος Βενιζέλος): Υπάρχει ένα ανέκδοτο που λέει «αυτή που είναι παντρεμένη είναι αυτή που φοράει τη βέρα, αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεστε, κυρία».
Μου αρέσει, λοιπόν, ο τρόπος που σκέφτεστε.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: Ευχαριστώ!


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οποιοσδήποτε μπορεί να σχολιάσει - περιλαμβάνει Ανώνυμους χρήστες. Διαγράφονται μόνο χυδαία σχόλια.

Δημοφιλής αναρτήσεις της τελευταίας εβδομάδας

Άγναντα
Χωριό
Άγναντα
Ιστορία
Άγναντα
Πλατεία
Γεφύρι
Πλάκας
Πλατεία
Ξάνθης
Παλαιά
Ξάνθη 1
Παλαιά
Ξάνθη 2
Είσοδος
Καπνικής