Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Μακάρι να ενωθούμε όλοι κάτω από την Ελληνική σημαία πριν είναι αργά.




Ονειρεύομαι μια λαμπρή Ελλάδα και ενωμένους όλους τους Έλληνες. Το  λέω ξανά και ξανά ότι  δεν πιστεύω σε κόμματα που μας κάνουνε  κομμάτια και είναι  φυτώρια φαυλότητας αλλά πιστεύω σε  πρόσωπα... που αγαπούν την πατρίδα και την υπερασπίζονται  παντού και πάντα. 'Ο, τι  έγραψα για την Χρυσή Αυγή, το έκανα όχι  γιατί είμαι χρυσαυγίτισσα  αλλά δεν ανέχομαι άλλο την  υποκρισία όλων αυτών που κόπτονται  για την δημοκρατία και είναι  τα μεγαλύτερα φασιστόμουτρα.

Ψάχνομαι  συνεχώς, διαβάζω και προσπαθώ να  έχω τα μάτια μου και  τα αυτιά μου ανοιχτά για  να κρίνω σωστά...χωρίς  κομματικές και ιδεολογικές παρωπίδες.
Αλλά  φίλε μου, μη μου λες για  τον κομμουνισμό.
Το  ότι ο Χίτλερ συνεργάστηκε με τον Στάλιν στο Β' Παγκόσμιο  πόλεμο για να επιτεθούν στην  Πολωνία το γνωρίζεις;  Για το ότι σφαγιάστηκαν μαζικά στο Κατίν  χιλιάδες  Πολωνοί από τους Σοβιετικούς γιατί δεν μιλά κανείς;
Εγκληματίας  πολέμου ήταν εκτός από  τον Χίτλερ και ο Στάλιν που διέπραξε  γενοκτονίες σε βάρος πολλών μειονοτήτων  αλλά φυσικά οι φίλοι μας  οι κουκουέδες δεν μιλάν γι  αυτό.
Κουμμουνισμό,  ναζισμό, καπιταλισμό, χρησιμοποίησε το διεθνές  σιωνιστικό λόμπι που βρίσκεται πάντα  πίσω από τα μεγάλα γεγονότα  της ιστορίας. Τους ανήκουν  πάντα όλες οι  πλευρές.
Αυτά  σου τα λέω γιατί υπήρξα κάποτε οργανωμένο  πρόβατο στη ΚΝΕ. Τους  έχω σιχαθεί. Είναι  ψεύτες υποκριτές ,κολλημένοι και επιπλέον  ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ.
Και  δεν εννοώ τους απλούς  ψηφοφόρους αλλά τα στελέχη  και όλους τους "σοφούς" που παράγουν "ιδεολογία". Ο δε ρόλος τους πολύ  ύποπτος.  Και ο ρόλος της Χρυσής  Αυγής μπορεί να είναι  ύποπτος, δεν το γνωρίζω. Τους  αριστερούς όμως τους  γνωρίζω  καλά.


Να σαι καλά φίλε μου. Μακάρι να ενωθούμε όλοι κάτω από την Ελληνική σημαία πριν είναι αργά.
Θωμαή Στεφανοπούλου.





πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οποιοσδήποτε μπορεί να σχολιάσει - περιλαμβάνει Ανώνυμους χρήστες. Διαγράφονται μόνο χυδαία σχόλια.

Δημοφιλής αναρτήσεις της τελευταίας εβδομάδας

Άγναντα
Χωριό
Άγναντα
Ιστορία
Άγναντα
Πλατεία
Γεφύρι
Πλάκας
Πλατεία
Ξάνθης
Παλαιά
Ξάνθη 1
Παλαιά
Ξάνθη 2
Είσοδος
Καπνικής