Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Ο αυτοδιοικητικός Μήτσος

"Ο λαός μοιάζει με τα παιδιά, θαυμάζει ότι δεν εννοεί" Β. Ουγκώ
Την τύχη μου μέσα!!!  Δεν τόχω τελικά ρε μάγκες.
Και να πεις ότι δεν το προσπάθησα να πούμε. Μάταια
Είναι γραφτό μου φαίνετε να μην ανέλθω ποτέ στο στίβο της πολιτικής, ν αλλάξω επίπεδο κοινωνικώς, να κονομηθώ κι εγώ τέλος πάντων χρήμα, δόξα και ούλα τ άλλα καλά της εξουσίας.
Τόβαλα αμέτι μουχαμέτι να εκλεγώ σύμβουλος, γιατί όχι και αντιδήμαρχος περικαλώ, οποιασδήποτε δημοτικής παράτας (εξουσία δώστε με κι ότι νάναι) κι απέ κει σιγά σιγά αφού μάθω τα κόλπα, να... 
ανέλθω στην κεντρική πολιτική σκηνή.
Τι γελάτε ρε? Θέτε νε σας πω ονόματα στόκων και χαρταετών που έκαναν και κάνουν καριέρα στις πλάτες σας? Θέτε επωνύματα UFO και μπούφων που έλυσαν δια βίου το βιοποριστικό τους πρόβλεμα πουλώντας σας φύκια για μεταξωτές κορδέλες?
Γιατί το λοιπόν κι εγώ ο Μήτσος να μην το επιχειρήσω? Δεν έχω τα προσόντα να πούμε? Μπόι μου λείπει ή λίγο τρώω? Ναι? Αμ γι αυτό φτάσαμε σ αυτό το χάλι.
Τέλος πάντων
Πήρα σβάρνα ούλους τους αυτοδιοικητικούς υποψηφίους και κατάθεσα βιογραφικόν να πούμε. Οι περσσότεροι με αγνοήσανε , κάποιοι με φτύσανε, άλλοι με πέταξαν έξω, καναδυό θέλησαν να με δείρουν κιόλας. Α! πάγαινε ρε κοπρίτη. Για δέτε ρε μούτρα υποψήφιου μόπε ένας ερίφης)
Μεδέν.
Φόρεσα κουστουμιά μέγκλα, ύφος Παπαγεωργόπουλου πριν τη φυλάκα να πούμε, θράσος γελοίου αλλά Ψωμιάδη, λίγο γεροντοφρικισμό Μπουτάρη, κάτι από βλαχομαγκιά προπερασμένης δεκαετίας made by Ιωαννίδη, το βλέμμα της αγελάδας του Καμίνη, κάτι από το πείσμα συνοικιακής κυράτσας του Νικήτα, στυλ προέδρου ΜΚΟ (ίδιος ο πρόεδρας εθελοντών πυροσβεστών-μιλάμε για τυπά έτσι?), προβιά οικολόγου αλλά Τρεμόπουλου (εμφάνα ανά τετραετία να πούμε) χαμόγελο πετυχημένου αεριτζή, άρχεψα τα σούρτα φέρτα, ήγουν κονσομασιόν να πούμε, τις χειραψίες δεξιά κι αριστερά, παπαρολόγησα τζαμπαντάν σε φορείς, συλλόγους σωματεία και ενώσεις, υποσχέθηκα κι έταξα στο ανέξοδο, φωτογραφήθηκα με πάσα πικραμένο, μαλλιοτραβήχτηκα με κάθε σαλεμένο για τζερτζελέ και δημοσιότης, διαλάλησα παντού στα πέριξ ότι την τοπική αυτοδιοίκησις την έχω στην καρδιά μου.
Τίποτα, στα π@πάρια τους
Ντύθηκα ΖΟΡΡΟ - Ψωμιάδης, αλλά με πήραν στο κατόπι κάτι αδέσποτα μαντρόσκυλα κάπου κει στο τέρμα Χαριλάου. Έβαψα και καλά τη μούρη μου μπρονζέ αλλά Αρούλη (επιτυχία όμως ε? Παραψήθηκε καταχείμωνο στο σολλάριουμ. Ίδιο χρώμα με το ανευρεθέν άγαλμα του Απόλλωνα ο τεράστιος) μπας και συγκινήσω κανάν ευαίσθητο γενικώς κει στο κέντρο της πολης και στα Πανοράματα. Δεν μάσησε κανένας. Κονόμησα ύφος Συριζαίου επαναστάτη, κάτι σαν τον αναρχοπαπασούρα της Καστοριάς, βολτάρισα σε κάτι εργατοσυνοικίες, μπα ούτε καν γέλασαν μαζί μου. Ένας μουστάκιας με κοιλιά, ιδιοκτήτης χασαποταβέρνας, πήγε να με πιάσει τον κѠλ
(θε μου σχώρνα με) κάτι μουρμούρισε περί Βαλιαννάτου, τα πήρα, του στρατσάρισα μπουνίδι στα μούτρα με βάρεσε κι αυτός, πιαστήκαμε μουστάκι με μουστάκι, γίναμε κѠλς, καταλήξαμε στα τμήματα, γελούσαν ως κι οι αστυνόμοι με το χάλι μας.
Πέρασα σε πιο δραστικά μέτρα μπας και τραβήξω προσοχή.
Διαβεβαίωσα ότι μπορώ να λέω και να κάνω ότι, μα ότι θέτε, να λέω ψέματα, να κάνω ζημιές πάσης φύσεως σ όποιον δε γουστάρετε. Οτι δεν έχω αναστολές να κλέψω οποιονδήποτε και οτιδήποτε, ιδιαιτέρως το κράτος, παριστάνοντας την αθώα περιστερά.Οτι κάνω κόλπα, κομπίνες, λοβιτούρες παριστάνοντας τον αθώο και τον διωχθέντα για πολιτικούς, πάντα και μόνον λόγους. Μπορώ να σκίσω τα ιμάτια μου αγανακτισμένος για οτιδήποτε δεν με συμφέρει, να λοιδορώ, να διαβάλω, να παλαμοκροτώ και να συνθηματολογώ, να αφισοκολλάω, να ξημεροβραδιάζομαι στα κανάλια παπαρολογώντας βρίζων και βριζόμενος, φτύνων και φτυνάμενος δημοσίως, μαλακοποιών τραμπουκιζόμενος και λεονταρίζων σε ανεμόμυλους και ότι άλλο θεάρεστο έργο και συμπεριφορά μας έχουν διδάξει οι πολιτικοί μας, αυτοδιοικητικοί και μη, ούλα αυτά τα χρόνια της τυραννίας τους.
Το Δεσποινάκι απείλησε να κόψει νταραβέρι μαζί μου και να με πετάξει έξω άπαξ και συνεχίσω τα καραγκιοζλίκια. Ο αδελφός Επαμεινώντας με σφαλιάρισε δις. Σκέβηκα να αποταθώ στον διαδικτυακό μου φίλο γιατρό Γωγούση περί συμβουλών αλλά διαισθανθείς κατάμουτρο φτύσιμο και διαολόστελμα, κόλωσα.
Και ερωτώ. Γιατί ρε?
Όταν όλα τα παραπάνω κι άλλα τόσα που δεν ξέρω ή δεν θυμάμαι σας τα κάνουν χρόνια τώρα τόσοι και τόσοι, γιατί τους ψηφίζετε?
Όταν τα κάνω εγώ, ένας κάποιος Μήτσος, τότενες μόνο ανακαλύπτετε έναν καραγκιόζη?
Έρχονται εκλογές . Ψηφήστε όποιον θετε.
Σαν ελεύθεροι κι όχι ντεμέκ ελεύθεροι άνθρωποι
Άλλα σε όποιον Θεό κι αν πιστεύετε σκεφτείτε το άλλη μιά.
Οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν είπε σωστότατα κάποιος κι ας μην χαρακτηρίσω τους δικούς μας (άντε την πλειονότητα τους) για θάναι σαν να φτύνω τα μουστάκια μου και δε λέει...
Νομίζω?



πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οποιοσδήποτε μπορεί να σχολιάσει - περιλαμβάνει Ανώνυμους χρήστες. Διαγράφονται μόνο χυδαία σχόλια.

Δημοφιλής αναρτήσεις της τελευταίας εβδομάδας

Άγναντα
Χωριό
Άγναντα
Ιστορία
Άγναντα
Πλατεία
Γεφύρι
Πλάκας
Πλατεία
Ξάνθης
Παλαιά
Ξάνθη 1
Παλαιά
Ξάνθη 2
Είσοδος
Καπνικής