Κυριακή 27 Απριλίου 2014

" σε χρειάζομαι "

Φοβόμαστε σαν την πανούκλα τη φράση " σε χρειάζομαι " γιατί θεωρούμε δύναμη το να μην έχουμε ανάγκη κανέναν και να τα καταφέρνουμε όλα μόνοι μας... 
Ο κάθε άνθρωπος γεννιέται ολοκληρωτικά εξαρτώμενος από το περιβάλλον του και μετά κάνει η προσπαθεί να κάνει το βήμα από την ολοκληρωτική εξάρτηση στην ανεξαρτησία. Αλλά η εξέλιξη δεν σταματάει εδώ. Υπάρχει ένα ακόμη βήμα...
ένα βήμα θάρρους και αληθινής δύναμης ...
Η αλληλεξάρτηση ... 
Αλληλεξάρτηση σημαίνει ότι δεν φοβάμαι να παραδεχτώ τις ανάγκες μου...
Δεν φοβάμαι να παραδεχτώ ότι σε χρειάζομαι ...
Δεν φοβάμαι να νιώσω ότι μαζί μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα από αυτά που θα έκανα μόνος μου 
Σημαίνει θα ήθελα να μοιραστώ ...
Σημαίνει ότι είμαι πρόθυμος να μάθω μέσα από σένα ... 
Σημαίνει ότι πιστεύω στην αγάπη, στις δυνατότητες και στην καλοσύνη που υπάρχει στον κόσμο ...
Αλληλεξάρτηση σημαίνει ότι δεν θέλω να σε σώσω γιατί ξέρω τη δύναμη σου και πιστεύω σε σένα ούτε θέλω να με σώσεις αλλά αν καμιά φορά κουραστείς μπορώ να γίνω το στήριγμα σου κι όταν εγώ κουραστώ είμαι πρόθυμος να επιτρέψω στον εαυτό μου να στηριχτεί σε σένα χωρίς to φόβο ότι θα μοιάζω αδύναμος και χωρίς ενοχή ότι δεν τα έχω καταφέρει ...
Οι νέοι μαραζώνουν όταν φοβούνται να χρειάζονται τους άλλους ...

και οι ηλικιωμένοι γερνούν όταν νοιώθουν ότι κανένας πια δεν τους χρειάζεται .



πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οποιοσδήποτε μπορεί να σχολιάσει - περιλαμβάνει Ανώνυμους χρήστες. Διαγράφονται μόνο χυδαία σχόλια.

Δημοφιλής αναρτήσεις της τελευταίας εβδομάδας

Άγναντα
Χωριό
Άγναντα
Ιστορία
Άγναντα
Πλατεία
Γεφύρι
Πλάκας
Πλατεία
Ξάνθης
Παλαιά
Ξάνθη 1
Παλαιά
Ξάνθη 2
Είσοδος
Καπνικής