Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Μια τιποτένια υπόσταση

Έψαξα να βρω αφορμές μέσα από τηλεπαράθυρα, μέσα από ειδήσεις, μέσα από συζητήσεις, μέσα από την εξυπνάδα των άλλων, μέσα από την βλακεία των καιρών, μέσα από τα οικονομικά προβλήματα, μέσα από δολοφονίες κρατικές ή μη, μέσα από σχολιασμούς οπαδών αθλητικών ομάδων, μέσα από ταινίες, μέσα από θρησκευτικά πιστεύω, μέσα από ένα κατάλογο πολύ μακρύ και διαφορετικό σε προϊόντα, ανθρώπους, καταστάσεις, υλικά αγαθά, που το μόνο κοινό μεταξύ τους είναι ένα……….
η απουσία της ψυχής.
Η αδιαφορία από όλους να κάνουν έστω και μία αναφορά στην λέξη και όχι στην ουσία….. ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ……………..
Μόλις αναφέρω την λέξη Ψυχή, όλα τα παραπάνω που έχω αναφέρει και όσα δεν έχω αναφέρει, παίρνουν την πραγματική τους τιποτένια υπόσταση…..
Μια τιποτένια υπόσταση γεμάτη με τελεαστέρες να μου λένε διαρκώς ποια είναι τα όνειρά μου. 
Μια τιποτένια υπόσταση γεμάτη από ειδήσεις που διψάνε για αίμα, για το δικό μου αίμα, για το δικό σου αίμα. 
Μια τιποτένια υπόσταση που από την μία μου προσφέρει διαφημιστικούς παραδείσους και από την άλλη μου χαρίζει απαγορευτικό μέσω των οικονομικών κραχ.
Μια τιποτένια υπόσταση γεμάτη με σωτήρες κάθε είδους, φυλής και προέλευσης που θέλει να με σώσει από τα προβλήματα που αυτοί οι ίδιοι έχουν εσκεμμένα δημιουργήσει
Μια τιποτένια υπόσταση γεμάτη με αληθινούς θεούς που έχουν εκατομμύρια φαρισαίους έτοιμους να σταυρώσουν την πίστη τους προκειμένου να υπακούσουν στο εγώ τους.
Μια τιποτένια υπόσταση γεμάτη με αρχηγούς που δεν μπορούν να θεραπευτούν από τον εθισμό τους στην εξουσία. 
Και άντε να κατανοήσω τον άρρωστο που νομίζει πως είναι ένας μικρός θεός με την εξουσία στα χέρια του, και άντε να κατανοήσω τα ανθρωποειδή που μπροστά στο αρρωστημένο πάθος τους για την κατάκτηση του πλανήτη δολοφονούν με οποιονδήποτε τρόπο κάθε τι που έχει την μυρωδιά του ανθρώπου.
Αυτό που δεν κατανοώ είναι την δική μου συγκατάθεση, την δική σου συγκατάθεση στην δολοφονία της ψυχής μας.
Αυτό που δεν κατανοώ είναι την παραίτησή μας από τις ψυχικές μας αρχές και την υπακοή μας σε νόμους σκοτεινούς και από δολοφόνους φτιαγμένους.





πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οποιοσδήποτε μπορεί να σχολιάσει - περιλαμβάνει Ανώνυμους χρήστες. Διαγράφονται μόνο χυδαία σχόλια.

Δημοφιλής αναρτήσεις της τελευταίας εβδομάδας

Άγναντα
Χωριό
Άγναντα
Ιστορία
Άγναντα
Πλατεία
Γεφύρι
Πλάκας
Πλατεία
Ξάνθης
Παλαιά
Ξάνθη 1
Παλαιά
Ξάνθη 2
Είσοδος
Καπνικής